Vše o nákupu u nás

O kávě Drip it

Drip it je překapávaná káva, kterou si díky unikátnímu filtru, ve kterém je zabalena mletá káva, uvaříte přímo do hrnku.

Kolik kávy je v jednom filtru?
V každém filtru je 10g mleté kávy. Uvaříte si z něj 180 – 200ml kávy.

Jakou kávu do filtrů balíte?
V současnosti nakupujeme kávu od pěstitelů přes dvě partnerské pražírny kávy. Jedna se nachází v Maroku, ta druhá u nás, v Kostelci nad Labem. Kávy si vybíráme sami tak, aby chutnaly i nám. Nakupujeme pouze 100% arabiku od menších pěstitelů, jejichž farmy jsou vysoko v horách. Tam se kvalitní kávě daří nejlépe.

Jak je káva ve filtrech čerstvá?
Po upražení necháváme kávu 2 dny odpočinout. Po těchto 2 dnech ji meleme a balíme do filtrů. Každý filtr ještě balíme do sáčku naplněného dusíkem. Dusík brání kávě v oxidaci, díky tomu si uchová svou krásnou vůni a bohatou chuť až na moment, kdy sáček rozbalíte a kávu si uvaříte.

Jakou má káva Drip it trvanlivost?
Díky jednotlivému balení do sáčků s dusíkem garantujeme trvanlivost 12 měsíců.

Jakou má chuť?
Drip it je překapávaná káva. Nevzniká pod tlakem, ale přirozenou extrakcí. Takový způsob přípravy dává velký prostor jednotlivým druhům kávy pro to, aby se zvýraznilo, v čem jsou výjimečné. Překapávaná káva je chuťově bohatá a výrazná, a přitom není příliš těžká. Naše kávy pražíme středně až tmavě, abychom je zbavili kyselosti a přitom je zachovali chuťově pestré.

Doprava a platba

Kolik stojí doprava a jak rychle zboží obdržím?
Většinu způsobů dopravy nabízíme zdarma. S výjimkou kurýra a zásilek do zahraničí. Podívejte se do tabulky.

 DopravaDobírkaDodání
ZásilkovnaZdarma+30Kč2 pracovní dny
Česká poštaZdarma+30Kč2 pracovní dny
DPD+45Kč+30Kč2 pracovní dny
Zásilkovna Slovensko+45Kčpouze onlinenejpozději do 5 dnů

Zásilky odesílané Českou poštou posíláme jako Balík do ruky nebo Doporučené psaní.
Své nejbližší výdejní místo Zásilkovny najdete zde – Mapa výdejních míst

Doručíte mi balíček i do zahraničí?
Ano, na Slovensko doručujeme za 45Kč. Do dalších zemí vám kávu rádi doručíme taky, ale nejdříve nám prosím napište. Spočítáme vám cenu dopravy přesně podle vaší adresy a velikosti objednávky.

Co mám dělat, když balíček nepřichází ve slíbeném termínu?
Balíčky hlídáme od dne odeslání až po jejich doručení. Slibujeme doručení do dvou dnů, a tak pokud nebyl balíček doručení 2. pracovní den od odeslání, sami kontaktujeme Vás i dopravce a řešíme, co se mohlo stát. Pokud se nám nedaří balíček vypátrat a zdržení nastalo na straně dopravce, pošleme Vám nový. Reklamaci si s dopravcem vyřídíme sami.

Jak mohu objednávku zaplatit?
Můžete si vybrat ze 3 způsobů – platbu kartou, převodem na účet nebo hotově na dobírku při převzetí zboží. Dobírku zpoplatňujeme 30Kč, protože stejnou cenu platíme za tuto službu dopravcům.

Reklamace a vrácení zboží

Děláme vše pro to, abyste s námi měli tu nejlepší zkušenost. Chceme, abyste z naší kávy a dalších produktů, i našeho přístupu k vám, měli radost. Když se někde něco zadrhne, můžete se na nás spolehnout, postavíme se tomu čelem.

Mohu vrátit zakoupené zboží zpět?
Ano, na vrácení zboží vám dáváme prodlouženou dobu 30 dnů. Týká se veškéroho sortimentu, tedy i kávy.

Pokud k vám káva, nebo jiné zboží, dorazilo v poškozeném balení, anebo jsme vám zaslali něco jiného, než jste si objednali, neváhejte nás kontaktovat. Vrátíme vám peníze nebo pošleme nové zboží. Pokud jste naši kávu nakoupili poprvé, vrátíme vám peníze i v případě, že jste kávu ochutnali a nebyla pro vás tou pravou.

Jak probíhá vrácení kávy, kterou jsem už ochutnal/a?
Věříme, že na to, abyste naší kávu ochutnali stačí dva pokusy. Pokud nám chcete vrátit kávu, kterou jste již ochutnali, vezmeme ji zpět v případě, že v balení chybí maximálně dvě kávy. Stačí, když nám napíšete zprávu na email info@dripit.cz s číslem objednávky. My vám obratem pošleme štítek s adresou, vy kávu zabalíte a pošlete nám z libovolné pobočky Zásilkovny. Za dopravu zpět k nám nic neplatíte.

Můj účet

Zapomněl/a jsem heslo.
Když zapomenete své heslo, stačí kliknout na odkaz Přihlášení v pravém horním rohu stránky. Vyskočí na vás okno, kde na vás bude, kromě kolonek pro přihlašovací údaje, čekat odkaz Zapomněl/a jsem své heslo. Jakmile na něj kliknete, poprosíme vás o emailovou adresu. Na ni vám pošleme nové heslo.

Máte další otázky?

Napište nám je. Obvykle odpovídáme do druhého dne.

Napište nám